Tisdag, onsdag och torsdag

Fortsätter väl att skriva blogg så folk har nått att läsa ;)

Tisdagen gick jag upp 7, Simon var redan vaken och klar att åka :O Vafan. Så jag gick ut och solade 7.30. Låg i 2 timmar i solen och njöt. Så skönt. Sen åt jag frukost, sminkade mig och sånt. Åkte in till Uppsala 11.55. Fick veta att de inte var nått möte den dagen så åkte hem igen. Jättekul.

På kvällen blev det en cykeltur med mamma och Simon. 21 km blev de. Skönt fast inte på slutet när Simon bara klagade på allt. Så han fick ta min nya fina cykel så höll han tyst dom sista 8 km hem. 1½ timme precis tog det med 3 korta pauser. Hemma blev det varma äpplen med vaniljglass, havregryn, sirap och choko pops (a) De va sjukt gott. Sen hände de inte så mycket mer förrutom de vanliga.

Onsdagen blev det ännu en tur in till Uppsala och kära arbetsförmedlingen. Gruppmöte. Jättekul. Dom verkar ha dålig koll där. Frågade om bussförarutbildning och han kunde inte svara på mina frågor men de kunde en av killarna som var med på mötet ^^

Mötet tog 40 min. Sen skickade jag sms till Bea som slutade 15.30. Usch. Men blev så att jag hoppade på 1:an och åkte med Robert till deras lägenhet. Hoppade av vid centrum, gick till Lidl och köpte en massa glass :D sen gick vi till lägenheten, spelade kort, vändtia, stress och finns i sjön ;) Jag vann mest hela tiden.

När Bea kom kollade vi på råttorna. Söööta. Till middag bjöds det på pizza från stan, hemkörning ^^ Åkte hem vid 18.45 eller så. Tog bussen till våla 19.15 iaf så va hemma strax efter 20. In med kaninerna, dusch och fix. Sen kollade jag och Simon på tv.

Efter de blev det dator, tinychat, cam och msn till sjukt sent. Kollade på tv vilket inte är helt vanligt för mig. Kollade på Jail och Airline ^^ Jail va kul faktiskt. Skönt med bärbar dator iaf!

Idag är det torsdag. Jag sov rätt länge, helt slö och seg. Solade en stund, fixade med kaninerna. Mamma har fixat inne lite. Har också skrubbat kylskåpet på altanen. Blev fiint. Nu ska jag gå ut och klippa lite gräs med sax.

Höres nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0