Aj.

Vad har män som motsvarar kvinnors mensvärk? Vet att det finns tjejer som har sjukt ont under mensen. Jag är inte en av dom. Fram tills idag! Sitter med den grymmaste mensvärken, känner mig yr. Och jag ska inte ens ha mens nu. Vafan är de som händer. Nu är de visserligen VÄLDIGT positivt med mens för mig, betyder att det jag gör faktiskt funkar. Hur bra som helst!

Annars har jag lugnt städat på kvällen. Rengjort 3 burar och flyttat om lite så nu bor hanen högst upp igen. Och dörren är ditsatt också. Nu ska jag kika på nån film tänkte jag. Försöka koncentrera mig på nått annat ett tag.

En annan fundering jag har är varför det finns vissa personer man lätt kan öppna upp sig för? Jag har svårt att prata om mig själv. Vet att jag har sårat många vänner för att jag inte kan berätta vad som rör sig i mitt huvud. Men jag kan bara inte. Men nu senaste veckan har jag sagt saker till några stycken som ingen någonsin har fått veta. Känns så bra. Att jag inte ensam bär på allt. För man bryts faktiskt sakta men säkert ner som person. Jag anser mig vara en bra lyssnare och saker jag får sagt i förtroende stannar hos mig. Men ibland vill man ha nån som lyssnar på mig.

För övrigt idag bjöd msn på oväntade skratt! Skrattade så jag fick tårar i ögonen. Så jag är en rätt glad skit idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0