Dags för uppdatering?

Skrev inget igår men hade ingen motivation heller så kanske lika bra. Skriver bara när jag har de, tror de är roligare att läsa ^^ Gårdagen var lugn, mådde inte helt okej. Magen krampar hela tiden och jag blir tokig. Inte van vid den smärtan ju. Men långa varma duschar hjälper lite. Annars städade jag rummet, som vanligt kan tyckas men de behövdes. Kaninerna stökar ner en del tyvärr. Städade deras burar och målade de sista vitt. Nu är de bara insidan av dörren på nedre facket som måste målas. Sen är allt vitt och fint. Fan va jag är duktig!

De va väl de som hände igår tror jag. Sen en del prat på msn, har rätt så underbara kontakter där just nu! Har raderat rätt frisk så har bara dom bästa kvar. Få men bra :D

La mig sent, fick kontakt med en kille sent på natten, började prata och visade sig att han var från samma ort som mina släktingar, Skinnskatteberg. Han visste vilka två av mina kusiner är ^^ Lite coolt sådär.

Nej jag måste snart äta nått. Jag fasar för tisdag. Undrar var proverna visar? Och dom lär ju fundera över mitt katastrofala järnvärde :S Dålig redan innan och sen att förlora så mycket blod kan inte vara nån bra kombo. Men vad ska jag göra åt skiten lixom. Ska egentligen bara vara glad. Äter redan järntabletter så hoppas att de fixar till sig sen.

Nej nu ska jag äta ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0