Dags för uppdatering.

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har haft en del annat för mig. Kaninerna inne mår bra. Lingon är nedklippt nu så får se om hon får teddypäls sen. Spännande. Om hon får det tänkte jag leta reda på en hane med bra öron och självklart teddy!

Men som sagt vi får se. Annars då. Hehe ;) Maddis är numera Madde. Behöver inte säga så mycket mer ;) Mohaha. Men kul VAR det. Jävla torrbollar. Lördagsnatten bjöd på överraskning och chock!

Nu sitter jag på msn och pratar med två killar. Camen igång och Tissen ska gosa, wii ajjj. Ska ligga under halsen när jag sitter upp :S Haha.

På onsdag ska jag till akademiska. Jävligt kul. Ska se vad som är fel på mitt blod.

Tissen ligger bakom datorn nu och slår med svansen, han är nog arg på mig. Hehe. Och juste, jag har möblerat om totalt i rummet :P

Nu ska jag ägna mig åt msn istället. God natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0