Död till kaninerna.

Ta inte rubriken på allvar ;) Älskar mina småttingar. Alltså jag gick och la mig rätt sent, kaninerna fick mat och vatten precis innan. Jag sover med öronproppar, är så lättväckt. Men inatt har trots det vaknar flera gånger i timmen :( Kaninerna sprang omkring i buren som jävla idioter. Bara Bullen och Krypton såklart. Ninen och Lingon är sjukt lugna. Dom sprang runt runt, hoppade på väggarna, flyttade på toalådan och såvidare. Ju mer man lyssnar på skiten desto svårare är det att släppa de och somna om.

Så fram till 06.42 låg jag och svor för mig själv. Förbannade dagen dom föddes. Btw blir dom 1 år iår. Men jaja. Är pigg nu så. Gick upp 09.39. Natten var förövrigt kul!

Mamma är inne i Uppsala med Tim. Han ska ha nytt halsband och koppel hehe. Jag kom på en skiiitbra sak. Jag ska spara pengar och gå på kantarellsökskurs med Tim! Fan jag kommer äga mamma och pappa då ju! Vi är skogsluder halva familjen ^^ Plocka svamp är sjukt kul. Hehe vi har bra många kg kvar i frysen. Dagens frukost blev två tekakor och stekta kantareller D:

Nej nu ska jag ut i garaget och fylla på hötunnan! Snart dags att köpa mer hö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0