En kul dag!

Idag har jag faktiskt vart borta större delen av dagen! Tog Tim och bilen och åkte till Harbo där jag träffade Emmelie. Var bara ett par veckor sen sist men sjukt kul! Var ensamma ungefär 1 timme, städade hennes brorsas lägenhet och gick över till Ica och handlade lite. Jag motstod frestelserna och köpte ett paket tuggummi. Samma igår när jag var och handlade mat åt mamma, köpte inget alls åt mig själv. FAN VA JAG ÄR BRA!

Iaf när vi står i kassan anländer bussen med Nina och Carina :D Nina har med sig hennes son Liam, 1½ månad gammal och Carina har sin hund Daisy med sig. Dom såg ut som värsta megaturisterna ^^ Vet inte hur länge sen de var jag träffade dom, Nina träffade jag en gång efter studenten men Carina har jag inte träffat på nästan 3 år!

Var faktiskt riktigt kul! En hel del prat och skratt även fast jag kände att jag kanske borde släppa på mina metala spärrar och bara hänga med. Har lite svårt att faktiskt ta plats och göra mig hörd. Men sån är jag. Jag fick till och med hålla Liam! Hjälp lixom, vem vågar låna ut barn till mig :O Men han var rätt nöjd, men sen började han gråta och Nina fick ta honom.

Vi gick och käkade sen, kebab ^^ Mätt som ett as! Påväg hem passerar vi macken och får se min bror där. Pratade några minuter med honom. Sen gick vi tillbaka till lägenheten. Då ringer bror och undrar om jag kan hjälpa dom en sväng. Så knallar dit och får köra iväg en bil, får skjuts tillbaka sen. Efter de satt jag vid msn och skrev med några medan dom andra sminkade sig och dansade ^^ Supersöta blev dom ;)

Sen blev de bråttom, dom skulle ju med bussen också och alla hade glömt bort tiden. Men dom hann med och jag åkte hem vid 19.45.

Har precis duschat och smörjt in mig :D Är törstig så ska fixa nått att dricka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0