Fredag är snart slut

Ja snart är det lördag. Jag är lite lätt berusad haha. Tänkte jag skulle vara nykter imorn så tog det idag istället. 2 smirnoff och 3 groggar = världen snurrar :D Mamma och jag i ett nötskal. Hehe.

Precis när jag tagit första klunken smirnoff kommer Marcus, Nisse, Robin och Linus och vill ha skjuts fram till kiosken. Så bara att dra på sig jackan och hoppa i skor barfota. Jippi. Mamma och pappa var rätt så runda under fötterna så hade inget val. Iaf fram så dom fick köpa chips och dricka. Hem och börja sitt glada drickande.

Annars idag blev det en lång promenad med mamma och hundarna. Mycket skönt! Köpte även ett halsband och ett par GRÖNA leggings. Hehe.

Ikväll tänkte jag lägga mig tidigt! Var länge sen ;) Nu ska jag hitta på roligare saker! Lillan kommer hem 01.15 eller nått sånt skit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0