Fredag

Så var det fredag igen. Kul, verkligen. Måste bara få skriva HAHAHA.

Idag har jag solat 50 min, duschat, städat alla tre burarna med nya mattor! Vart så fint så. Tänkte kolla med mamma om vi har nån färg hemma. Då kan jag måla ett fack i taget så ser det ännu bättre ut. Medan facket måla kan dom få sitta i en innebur istället.

Annars är det fint. Hehe. Helgen är inte planerad ännu men finns alternativ iaf. Kanske en tur in till stan? Får se. Sitter i nattlinne fortfarande, har inte orkat dra på mig nått annat men snart så. Tänkte en långpromenad i solen skulle passa idag. Tim och jag! Så ska det bli nu så ha det bra läsare! Jag ska bara dammsuga av rummet först.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0