Gårdagen och idag

Igår gjorde jag inte så mycket spännande. Det enda som hände var när jag hade vart fram till våla med Lillan och Marcus. Påväg hem när jag ska svänga in på lilla vägen som går runt huset så började jag svänga in till höger då bilen tappar fästet i all snö och glider snett framåt istället :S. Rakt in i en jävla snövall. Tur i oturen att den var där annars hade jag åkt ner i diket istället haha. Satt ju bra jävla fast! Marcus försökte putta loss men de gick inte, sen fick han in en knuff och jag backade på utav bara fan. Tacka fan för att jag lossnar, spinner lite i snön och åker ner med bakdelen istället. OMG. Då var jag bara så jävla trött på snön så dampade lite på Marcus. Pappa kom då. Så han fick ta över och jag puttade på ibak så kom vi igen all snö och ut på vägen igen.

Vänster blinkers och en del under kofångaren lossnade. Men pappa var snäll och fixade det. Det var dagens händelse.

Idag har jag inte gjort nått. Däremot tänkte jag dra på mig kläder och gå ut och gå med Tim. Sol ute ju :D Sp det ska jag göra nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0