Humörsvängningar?

Vet inte men tidigare idag har jag mått så bra. Har vart glad! Men nu är allt bara fans jävla helvete ungefär. Satt och kollade på bdb, på alla människor jag har som "vänner" där. Ingen som ens kollar mina bilder ju. Så raderade mer eller mindre alla. Gick vidare med msn, hur många bryr sig egentligen om mig? Familjen och nån enstaka vän. Så raderade flera där. Fanns vissa som sved att ta bort, som jag ändå har fått bra kontakt med. Men jag kommer alltid i andra hand, minst. Finns alltid nån som betyder mycket mer. Och den rollen har jag spelat hela mitt liv.

Har raderat mig från ett flertal sidor. Kommer ångra mig men just nu orkar jag inte bry mig. Mycket beror på ett sms jag fick. Snacka om att slänga mig rakt ner i marken.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0