Ingen sömn.

Låg i sängen vid 03 när jag känner hur magen börjar krampa, rusa till toa och inser att blodet bokstavligen talat rinner. Det slutar efter 20 min, jag halvligger och skakar på toan. Går tillbaka till sängen och kan inte slappna av, har så ont i magen så vet inte vad jag ska göra. Yr och mår dåligt. Skriver mera på msn, vid 04.00 känns det bättre. Lägger mig och somnar strax efter. Kl 05.30 vaknar jag av samma kraftiga smärta i magen.

Blöder om möjligt ännu mer nu. Tror allvarligt att jag kommer dö nu. Ser ut som ett blodbad på toan och jag kan knappt ta mig tillbaka till sängen. Känns som jag inte ätit på flera dagar och är extremt låg. Skakar och är yr. Men ska till vårdcentralen och lämna blodprov så får se hur de går. Blöder igenom allt på ett par minuter och har svårt att tro att det är normalt. Så måste prata med nån om det. För i den här takten kommer jag lida av blodbrist snart. Och till saken hör att jag redan har dåliga blodvärden. Kaos. Men mamma kör mig. Kan knappt skriva det här så vill inte köra bil.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0