Jag lever.

Var till vårdcentralen med mamma efter 8 imorse. Anmälde mig och fick lämna de där jävla blodprovet. Sen pratade jag snabbt med en barnmorska som jobbar där hur jag skulle göra. Hon tyckte jag skulle prova Cyklo-f även fast jag egentligen inte ska ta såna tabletter. Men bättre de än att blöda så sjukt mycket! Kom hem 9.30, åt lite snabbt och gick och la mig. Sov inget på natten så var rätt trött. Somnade snabbt, vaknade två gånger sen sov jag till 13.17.

Ut med hundarna då. Jättekul i snöstormen :( Vafan tog våren vägen? Sen satt jag i sängen och lät alla känslor komma ut. Jag är sällan rädd men under natten var jag rädd, förvirrad och kände mig maktlös. Tur att man hade en som ville lyssna på vad man hade att säga. Hjälpte en hel del.

Sitter och lyssnar på musik nu. Och Lucifer som går runt och skriker. Dumma katt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0