Jävlar.

Tänkte gå och lägga mig i bra tid igår, 05.30 idag låter väl bra? Haha. Solen var påväg upp och pappa åkte till jobbet. Då slog det mig att jag är en hemsk människa. Men kul var det! Kollade på New moon och msn på ^^ Natten är då alla roliga är vakna ;)

Vaknade först 09.40 men var helt körd i huvudet så la mig igen. 14.10 vaknade jag och undrade vad klockan var. For upp när jag såg de. HAHA. Frukost vid 15. Fint de.

Har nu städat, vikt kläder och Jinx rastas. Min gosegris. Lyssnar på musik högt. Msn är på offcourse. Tänk va mycket roligare de har blivit :D Och mobilen är inte alltid tyst länge. Man blir glad då.

Imorn ska jag och Simon in till Uppsala, han ska ha nya kläder och sen ska vi hälsa på Bea :D Gosa med råttor! Och ja Bea jag läser din blogg ;) Du får nudlar av mig i present om de blir bra?

Nu ska jag vidare. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0