Klar med städning.

Nu är garaget faktiskt rätt okej! Var en hel del spån och hö att plocka upp men de tog bara 1 timme sen var allt klart. Gav oss på att sortera verktyg och sånt tråk.

Nu ska jag plugga. Behövs helt klart. Har städat upp inne hos mig också.

Imorn måste jag gå upp 7 :S OMG. Måste få upp Simon och skjutsa honom till skolan, sen ska jag till vårdcentralen och lämna blodprov. Inte så skoj. Men förhoppningsvis får jag veta vad som är fel den 30:e. Då har dom fått svaret på benmärgsbiopsin. För dom som inte vet lämnar jag blod. Och varje gång man lämnar blod kollas det. Efter varje gång har jag haft förhöjda värden av trombocyter. Kan vara normalt för mig och de hoppas dom på. Eller så har jag nån underliggande sjukdom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0