Kväll igen.

Kl är snart 23 och jag är väldigt pigg. Däremot har jag sjukt ont i magen. Men allt har sitt pris. Har inte gjort så mycket kul idag. Blev en sväng med bilen på kvällen, skjutsade hem brorsans kompis rakt ut i skogen. Tycker synd om killen, hans pappa dog för lite mer än en vecka sen. Han hade vart sjuk länge så det var väntat, hjärntumör. Rätt kul kille faktiskt ^^

Köpte hem choklad åt Lillan och mig ^^ Uppskattat. Måste ju hålla husfriden på en bra nivå. Och varför i helvete har tjejer i samma hushåll mens samtidigt? Kan nån förklara de för mig? Och varför har man ont? Frågor som vill ha svar.

Har annars laddat upp 68 bilder från Härjedalen 08 och 09 midsommar. Funderar på vad nästa grej ska bli!

Nu sitter jag här och skriver och kikar på gullig kille i cam ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0