Kväll igen.

Slår snart rekord i antal blogginlägg på en dag ;) Jag håller på att tvätta matta nr 3 och 4. 1 och 2 hänger och torkar. Nr 5 och 6 ska in om 20 min. Då har jag 6 rena mattor till burarna. Fy fan va skönt. Jävlar om dom smutsar ner dom igen ^^

Sitter och äter havrefras. Eller tror att det kanske är rågfras. Höften gör inte så ont längre. Underbart ju :D Under dagen har jag fyllt på hö och spån, lekt med hundarna ute och vikt kläder. Städat nån bur blev det inte. Vill ha rena mattor innan jag skrubbar rent burarna. Men ska byta i lådorna iaf. Har en skitsmart idé. Jag vill ha både kanin, marsvin och råttor sen. Och är jag smart och lyckas bära buren så ska jag ha 3-fackaren, då kan jag ha alla djuren i samma! Haha smart ju.

Nej nu ska jag käka vidare på mina fras :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0