Lördag och ont i halsen.

Pappa kom in vid 12 idag och frågade om jag var vaken. Låg då med kuddarna på huvudet och dom obligatoriska öronpropparna i. Märkte tillslut att han sa nått och svarade att jag var vaken. Men de kom inge ljud överhuvudtaget. Kunde inte prata haha. Lillan kom in en stund senare och då viskade jag tyst att jag hade tappat rösten. Torr och öm i halsen, hostar som en tok och känner mig rätt slut. Blev en lugn dag, mamma, pappa och Simon åkte in till Uppsala, Marcus var hos nån kompis så var bara Lillan och jag hemma.

Jag gick ner och solade i källaren. Nästan 2 timmar låg jag! Somnade och vaknade när timern slog av, vände och somnade igen. Sjukt skönt! Var rätt slut sen när solariumet slog av sig igen. Precis då kom dom hem igen.

Natten var förövrigt bra, mådde rätt dåligt i början men pratade igenom de med en på msn. Släpp och gå vidare. Skönt att det finns folk som ställer upp ibland. Gäller bara att våga låta nån komma nära. Dom som känt mig ett tag vet att jag har lite problem med att öppna mig för folk. Men plötsligt händer de.

Nu tänkte jag dra på mig kläder och gå ut en stund. Ska kapa några grenar åt kaninerna och fylla på hötunnan. Håller förövrigt på att tänka på vad jag ska göra i sommar. Om jag kanske ska ta bilen och åka nedåt? Eller åka och tälta nånstans. Men inte själv såklart.
Kommentarer
Postat av: Anna

Öronproppar är klockrent. Sover själv jämt med öronproppar. Så skönt att plugga in dem i öronen och höra hur omvärlden stängs ute. Man slipper höra alla störande ljud och sover mycket bättre. Alla borde verkligen testa att sova med öronproppar.

2010-03-29 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0