Lördag och soooool :D

Marcus väckte mig massor av gånger på morgonen men orkade inte gå upp, var helt borta. Så vid 12 gick jag upp. Marcus tvättade min bil då gullunge, tjänster och gentjänster!

Natten blev sen, ovanligt? Nej inte direkt. Hade bra sällskap på msn iaf ^^ Se nu var jag snäääll. Fast tidigare än dom andra nätterna iaf.

Jag har annars idag vart fram till Våla och shoppat. Mohaha. Sen åkte vi en sväng Marcus och jag. Slutade hemma hos Linus. Var där några minuter sen åkte vi hem. Jag skottade bort resten av snön på balkongen. Snön smälter sjukt fort. Nu är de säkert bara 30-40 cm kvar. Sen alla snöhögarna kommer ju ta ett tag. Solen skiner och jag mår bra då. Känner mig lite piggare. Vintern har vart jobbig för mig.

Nu sitter jag bara vid datorn, kollar lite sidor jag kollar varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0