Natten är här.

Jojo jag sitter fortfarande vaken :) Illa det här hur lätt man vänder på dygnet. Måste faktiskt sluta med det.. Dagen var rätt meningslös. Målade bur, handlade mat med mamma. Fast hon var supergullig och köpte högblank lack till mig som jag ska ha till buren :D

Har målat blått i mitten facket nu också :D Fast har inte målat asfalt än, det klibbar så sjukt och måste torka typ 2 dagar för att bli bra. Och med två kaniner i där funkar inte det ^^ haha. Men blått är klart iaf. Blev väl bra.

Jag ska strax sova. Öronpropparna är ett måste för att jag ska kunna sova. Ensam sover jag så lätt :( Vaknar av minsta lilla ljud!

Nej god natt min lilla skara läsare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0