Ny vecka

Var fan tar dagarna vägen egentligen?! Idag blev jag väckt 12.30. Ooops. Mamma hade hämtat posten och ett brev från akademiska var till mig. Hon trodde det var provsvaren så ville att jag skulle öppna. Men det var bara en ny tid :( 30/3 kl 14.30 ska jag till blodmottagningen igen. Då får jag veta svaren. Hoppas såklart att det inte är nått men tänk om jag har nått annat också!

Helgen bjöd på en burrenovering. Först slipning av hela buren på utsidan. Sen spackling. Massor av spackling! Efter det en slipning till. Sen kunde jag börja måla! Vitt på utsidan blev det. Sen fick Jinx flytta ut i hallen så kunde jag börja med översta facket. Samma visa där, slipa, spackla, slipa och måla. Svart 20 cm upp på väggarna och resten babyblått. Urk. Men fick inte ta all vita färg. Och då var blå den enda färg vi hade. Men blev iaf rätt fint. Kan ju alltid måla över den blåa färgen sen.

Har gjort det översta facket klart. Ska bara vänta på att asfalten torkar och det tar några dagar. Började med mittenfacket idag. Spacklat klart så ska slipa snart. Sen måla blått, den färgen torkar på 1 timme.

Inatt låg jag och solade 1 timme :D Sen en varm dusch på det. Börjar få lite färg nu! Najs.

Nu ska jag slipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0