Nytt hål i örat :D

Haha jag har velat ha ett hål i övre delen av örat rätt länge. Men har fegat ur jämt och tänkt att jag väntar. Men igår skojade Lillan och jag lite vid matbordet om att göra ett. Så jag tänkte och tänkte. Kom fram till att vi kör på de. Så letade upp grövsta nålen vi hittade, brände och öste på alsolsprit. Några sekunders plåga och jag har nu mitt 5:e hål! Tog i vänster öra så där finns nu 4 hål medan de bara finns 1 i höger. Har tänkt mig en industrial där så låter höger vara.

Gjorde inte så ont att ta, bara när hon tog i och skulle i med örhänget. Nu är de lite rött och varmt men inte så farligt. Sover på höger öra så sova var inga problem ^^ Dock har jag hostat natten igenom, sån där jobbig hosta som gör så jävla ont! Självklart har jag ingen röst nu heller, har vart så dom senaste dagarna men de kommer igång efter ett par timmar.

Men men, nu ska jag bädda sängen, plocka upp på golvet, dammsuga och städa burarna. Bye! Bjuder på en bild på hur örat ser ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0