Nytt inlägg

Ja juste har ju blogg också. Glömmer bort den lite.

Lördagen började med en grovstädning hemma, överallt skulle det städas men blev lite här och var istället. Men rent blev det haha. Sen började Lillan och jag sminka, måla naglar och sätta på oss kläder. Sminkningen blev skitful! mörkgrönt typ. Inte alls min färg. Svart klänning, mörkgrå tröja och temagrejen blev gröna leggings. Haha. På med höga stövlar och klara för avfärd.

Kom på innan vi åkte att jag inte hade ätit än, kl var då efter 16. Ooops. Så la ner tre brödbitar. Marcus och Linus fick sitta ibak. Kul resa in till stan sen ut till Gottsunda och inflyttningsfest hos Bea, Robert, Vincent och Emil. Marcus och Linus höll på att dö ett tag. Homofobungar ;) Diggar Emil!

Blev en hel del folk, knappt nån man kände så Lillan, jag, Marcus och Linus flummade i köket. Marcus ville åka hela tiden. Linus klunkade i sig julbrygd och visade att han kunde få axeln ur led, kändes rätt sjukt. Sen gjorde han nått konstigt med handen :O.

Bea och Roberts råttor var pyttesmå! Nyfikna och hemskt söta. Mycket aktiva små rackare som jag planerar att stoppa i väskan nästa gång :D (a)

Vi åkte därifrån 20.45 tror jag, hela vägen till Mcdonalds för lite kvällsmat. Lillan fick betala ;) Mohaha. Sen skulle killarna till Brantingstorg där deras kompisar väntade, en av dom var hundvakt till sin syrras gigantiska mastiff. Hehe 80 kg muskler och is på marken. Killarna hade inte så mycket att säga till om!

Sen åkte vi hem!

Söndagen gjorde jag ingenting. Förrens kl 02.10 idag då jag vaknade och fick springa och spy. Jippi! Kl 04.30 la jag mig igen så mår rätt pyton nu. Nyponsoppa hela dagen. Simon är dålig han också och ligger i sängen.

Mamma köpte blåbärssoppa till oss nyss :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0