Onsdag idag va?

Bra koll på dagarna men tror de är onsdag. Idag skulle jag gå upp 08.00, tänkte jag kunde snooza en gång, 9 min till bara. Men på nått sätt stängde jag av larmet istället. Men vaknade 08.21 och for upp. Nu var Lillan redan vaken så var ju ingen katastrof. Gck ner och solade vid 9. Solade ryggen först, ställde in på 50 min. Tänkte jag skulle vända efter halva. Jo jävlar. Sloknade istället. 50 min på ryggen var bra skönt! Lite lätt röd nu. Vaknade av att de va sååå kallt, källaren är ju inte uppvärmd direkt. Så vände på mig och fick upp värmen igen. 2 timmar efter jag gått ner kom jag upp igen ^^

Har gosat massor med Jinx som vart megamys. Han tror att det är okej att han ligger i sängen och sover numera. Jinx är en kanin för er som inte vet ;) Rumsren så bara han håller det också så får han vara i sängen ^^ Skiter väl jag i. För övrigt är jag rätt nöjd med möbleringen! Brukar inte vara de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0