Rosa naglar.

Tim fick för sig att dra ut på vägen idag. Jagade honom och fick tag på honom tillslut. Arg arg. Han fattar inte att de inte är okej att jaga folk som går på vägen. Han ska ju bara hälsa men farligt värre. Iaf när jag fick tag på honom knäckte jag en nagel. Fans jävla helvete. Jag hade bra längd och allt. Blev till att klippa av dom en bit, slipa bra form och passade på att måla ny färg. Favoritfärgen, en klart rosa med massor av glitter.

Jag har en massa tvätt att vika med orkar inte, källaren är full av lakan och sånt som ska ner. Juste Casper och jag tränade på ligg och sitt på avstånd. Gick så himla bra, han är ju snart 9 år lixom. Många år kvar hoppas vi. Tim är inte lika snabb, han gör allt sååå långsamt haha.

Bjuder på en bild idag ^^ Jag vill klippa kort hår igen men dumt dumt. Har tagit sån tid att få den här längden på håret. Men klippa upp kanske vore nått! Notera att håret är uppsatt. Har ner till skuldrorna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0