Sjukhuset idag!

Vaknade 9 imorse av att solen sken in i rummet, mys! Jag städade rummet igår så nu jävlar är det rent, men möbleringen ser ut som fan. Har lite för mycket möbler för att jag ska kunna ha det som jag vill. Nu har jag iaf tv igen. Hehe.

Idag kl 13 ska jag vara på blodmottagningen på akademiska. Får se vad dom har hittat för skoj. Sen tänkte jag nästan ta en sväng till Bea. Men får se, hon kanske inte är hemma ens. Annars åker jag hem.

Resten av veckan är oplanerad. Får se vad som händer, kanske åker in till stan nått :P Hehe.

Måste bara skriva att jag nog aldrig har mått så bra som jag gör nu! Jag är glad och mår bra. Känner mig nästan lycklig. Så ska livet vara.

Nej nu ska jag sminka mig och hitta kläder! Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0