Snart är min dag

Ja om ca 30 min är de inte längre min födelsedag! Gör iofs inte så mycket. Men en bra dag helt klart. Mamma och pappa fick jag ju datorn av, Marcus pengar, Simon påstår att han har vart snäll och Lillan gav mig ett presentkort på Darkwell och 4 ljus i glas :) Presentkortet ska gå till en ny piercing till tragusen. Har fortfarande läkstaven i och den är grymt mycket för lång.

Käkade tårta sent, kollade på nått program, vet inte vad de heter iaf. Dom kapar stora träd i Kanada eller nått sånt. Sen fraktas det bort med helikopter ^^

Nu tar jag de bara lugnt, ska sminka av mig hade jag tänkt. Har precis rengjort klart burarna och gett Socker mat.

Ha de bra hälsar Madeleine, numera 22 år gammal och blivande pensionär. Säger vi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0