Solarium

Mamma kom hem tidigt, det var ju inte 2 veckor sen hon lämnade utan bara 1 så hon fick bara lämna halv mängd. Jag som skulle hinna städa innan hon kom hem hehe. Men tänkte först sola lite för frös rätt mycket. Så 1 timme i solarum (a) Hejsan cancer. Dör jag så dör jag. Så enkelt är det. Visst familjen kommer väl sakna en men alla måste vi dö nån gång.

Så nu är jag varm och lite röd, lär ta ett tag innan jag börjar få färg! Höften värker rätt bra och är rejält svullen. Kan sitta i upp till en vecka läste jag. Skoj. Hoppas att dom hittar nått vettigt då. 1 månad skulle det ta ungefär.

Dammsög köket nyss så det är klart. Nu ska jag städa kaninburar ^^ Måste tvätta mattorna också men vad ska dom ha i botten då? Suck.

Tim och jag lekte kurragömma. Sen jagade vi varandra. Kul hund. Han fick också vara ute själv en stund fast kollade i fönstret hela tiden så han inte gjorde nått dumt. Men han lekte i snön helt själv.

Nej kaninburarna var det ja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0