Svacka.

Var så glad tidigare idag och nu känns allt värdelöst. Fattar inte hur det kan ändra sig så. Men vet inte vad jag ska göra åt de heller. Var ut med hundarna på kvällen, kallt och blött överallt. Mörkt. Men hundarna var tack och lov duktiga och lyssnade. Annars hade jag nog fått ett litet sammanbrott och lagt mig i snön. Känns som jag skulle behöva gråta en stund, släppa allt. Men nej vi spar på allt så blir smällen mycket högre sen när de inte går längre. Så gör man om man heter Madeleine.

Jag ska snart gå och sova. Inga inne på msn, eller ja inga säger nått. Ska käka ett äpple, skakig och mår dålig. Matbrist men ja så kan de gå. Funkar fint ju.

Imorn Uppsala med Simon, Lillan och Marcus kanske. Skulle åka in vid 11.30 tror jag. Simon ska köpa kläder hehe. Jag ska inte köpa nått. Däremot ska vi våldsgästa Bea med sambos. Jag känner att jag måste gosa med råttor!

Har förövrigt städat alla burarna nu på kvällen.

Nej den som läser de här, ha de bra. Btw så är de 13 dagar tills jag fyller 22 år. 12 dagar tills jag får provresultaten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0