Tidig natt

Inatt blev det inte sent alls! Klockan var knappt mer än 1 när jag stängde av datorn. Haha. Tänk när jag gick i skolan, då la jag mig senast 22 varje kväll och gick upp 05.45 för att hinna göra mig iordning och ta bussen. De va tider de. Tider jag saknar.

Iaf blev jag tvingad i säng. Inga kul att prata med på msn. Dessutom mådde jag rätt jävla dåligt. Mår fortfarande lite halvdåligt. Värker framförallt mot ryggen nu. Iofs är jag van vid att nacken gör ont men drygt att ha ont på nått annat ställe också. Låg och läste i 2 timmar. Skönt. Låg under bruna filten och täcket så hade de sjukt skönt. Vaknade vid 06.41 och kollade ut. Sooool. Men låg och drog mig till 11, haha.

Nu ska jag och Marcus röja upp i ena garaget. Hö och skit överallt! Han vill ha plats att jobba med mopparna tydligen. Nej ha de bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0