Tisdag

Vaknade vid 9 imorse, drog mig ett tag sen kom mamma in och sa att jag skulle upp. Kommer ner och hon säger åt mig att kolla i elgigantens annonsblad om det finns nån dator jag vill ha :S Hjälp...

7000 kr var min budget. Kollade upp hemsidan och hittade några som vi skulle kolla på väl inne i Uppsala. Åkte in efter 12. Handlade mat sen åkte vi till Elgiganten. Kom därifrån med en HP. Kostade 7990 men prissänkt med 1000 kr! Verkar heeelt okej :D Och snygg!

Efter de var de sjukhuset, 230 kr för 10 min prat där han konstaterades att dom hade hittat nått konstigt i benmärgen. Att jag måste göra ett benmärgsprov till om 1 månad :( Helvete! Dom visste inte vad de var för nått så därför behövs ett till prov.

Åkte hem sen. Har installerat datorn, tömt den gamla och fixat lite ^^ Love my new computer!

Inatt hade jag grym feber, låg och skakade helt okontrollerat inbäddad i filtar och täcket. Ingen höjdare....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0