Tja mina läsare.

Mohaha jag är trött men speedad. Lycklig och allt känns jävla bra. Sitter i morgonrock, linne och leggings och glor på datorn. Omgiven av massor av ljuslyktor <3 Blir lite varmt dock.

Idag har jag möblerat om, förvånade?! Haha. Kan bara inte låta bli. Men blev bra den här gången! Så nu sitter jag vid fönstret igen. Har ställt kaninburen i ett hörn så den snälter in fint faktiskt. Ser inte så sjukt stor ut! Sen har jag Jinx och hans bur bakom mig nu. Inte så jättenöjd med just den delen men är bara tillfälligt tills alla 3 facken är klara.

Duschade på kvällen och skrubbade mig så jag var heelt röd! Skönt. Nyrakade ben och nybäddat i sängen = kärlek. Ska nog krypa ner i sängen :)

Imorn ska mamma in till akkis, ge trombocyter igen. Dom ringde idag och hon som var in idag ^^ Kl 09.00 ska hon vara där, betyder att jag måste gå upp med hundarna :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0