Uppsala hela dagen.

Ja nu ska jag berätta vad jag pysslade med igår, ja igår för nu är klockan mycket igen. Jag var som skrivet tusen gånger innan in till Uppsala. Hämtade Simon 11.30 så åkte vi hemifrån 12. Väl inne var det sjuuukt mycket folk och bilar. Åkte ner till parkeringen vid ån men där var de fullt, händer ju aldrig. Så blev till att stå i svindyrt p-garage. Gick upp till St:Per och väntade in Lillan. När hon kom blev det klädshopping för Simons del. Slutade med ett kvitto på 673 kr har jag för mig. Då köpte han 6 t-shirts och 1 tjocktröja. Lagom kul att gå med velpottan. Bea kom efter halva tiden typ. Sen tog vi bilen och åkte hem till Bea. Stannade på Lidl och köpte med fika ^^

Sen blev det gos med en sjukt underbar Diva! Och massa mys med råttorna. Lillan uppskattade inte ratsen dock. Haha. Bea och Vincent tvättade under tiden så var med till tvättstugan en sväng. 17.20 åkte vi hemåt. Stannade vid sibylla och åt. Var hemma 19.30 eller nått sånt.

Sitter nu och kollar på datorn bara. Borde sova men vet att så kommer de inte bli. Msn är rätt stendött tyvärr. Måste ut och hämta hö också. Jippi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0