Ett varv i spåret

Kom på den utmärka idén att gå ett varv i vålas elljusspår. Va lite skönt soligt ute så ringde mamma så dom visste om att jag inte var hemma. Koppel på hundarna som vart lite smått galna när jag sa att vi ska åka bil ^^ Sötisarna då.

Fram till spåret, ur med hundarna. Konstaterar att det är en klass som spelar fotboll vid sidan av spåret men de funkade bra trots att de va ett jäkla liv. Knappt halvvägs så öppnar sig himlen och regnet ÖSER ner. Jag hade kortbyxor och en kortärmad tröja.. Sköönt eller inte. Väl tillbaka vid bilen var jag blöt, Casper fluffigt blöt och Tim såg dränkt ut. Ingen handduk i bilen så leriga tassat på mitt baksäte..

Stannade till vid affären och åkte sen hem. Trampade precis på en glasbit, vet inte var den kom ifrån! Sen fick jag pengarna från envirofone. 1100 kr för 3 gamla mobiler ^^ Lillan skulle ha 789 kr av de dock. Så hon blev nog glad ;)

Nu ska jag göra nått vettigt! Puss haj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0