Grilla ikväll!

Jajjemen idag ska jag faktiskt äta grillad ryggbiff! Började äta lite riktig mat igår, eller mat och mat. Va faktiskt två skivor bröd. Så sjukt gott :) Sen varm choklad till de.

Imorse blev det två skivor av nått halvgott bröd. Usch! Sen nybakad vaniljbulle på de! Och ikväll ska vi som sagt grilla. Längtar till de. Kommer börja köra varannan dag med ersättningen istället. Mår inte riktigt bra att köra de varje dag men skippar jag de helt så kommer jag snart sitta i samma sits igen. Kommer hålla in på kolhydrater så bara grova bröd om de ska ätas bröd osv. Tror de blir bra ändå.

Vaknade sent imorse. Vet inte om jag vaknade till när jag fick sms. Kommer inte ihåg de men hade mobilen i handen och smset öppet så ^^

Har kollat på tv, Teen mom. Vet inte sist jag kollade på tv förrutom igårkväll! Finns aldrig nått bra att kolla på och de är inte allt för kul att kolla själv heller så.

Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten ropar mamma ^^ Ha de bra! Puss till några.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0