Jahapp de är fredag igen.

Vaknade imorse, ont i nacken. Vill inte gå upp så rullade ihop i ena hörnet av sängen och somnade om, sov till pappa kom upp 9.30 och sa att de va dags att gå upp. Orkade inte bry mig så vände mig om och somnade igen. Vaknade 10.30 igen. Läste lite. Lyssnade på musik. Smsade lite.

Gick ner och åt. Sen började jag städa mitt rum, fortsatte med hallen och lilltoan. Ähh vafan tar brorsornas rum också. Så nästan hela över våningen gjorde jag ^^ syrran kan städa sitt rum själv ;) Dammsög, torkade golv och dammtorkade. Plockade rent och fan så nöjd jag är nu!

Vet inte vad jag ska göra nu. Tog nyss lite kort på rummet. Lite udda möblering men de funkar ^^

Ha de fint! Bjuder på en bild från idag trots att jag har oborstat hår och inge smink på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0