Tjoho!

Haha kände att de kanske var snällt mot mina trogna läsare om jag uppdaterade lite nån gång. Så här är jag! Inte för att jag har så mycket spännande att komma med. Livet rullar på som vanligt, jobbar nån gång ibland vid behov. Har kommit in lite i rutinerna nu och trivs bra trots att humorn ibland kan vara lite rå ;)

Annars då. Stan i fredags med Simon, häntade honom efter skolan och åkte direkt in. Va till Jula, IKEA, Coop stenhagen och Ica Maxi. Köpte knappt nått åt mig själv, va mest runt på ärenden åt mamma. Sen handlade jag mat hem.

Idag har jag städat hos kaninerna bara. Alla tre va riktigt mysiga och kom fram för att gosa :D Sen vart de lite jobbigt när dom snurrade runt benen när jag städade men de gick rätt bra. Spånade nytt och la halm ovanpå. Annars ser dom förjävliga ut ^^ Alla har fått en riktigt tjock fin päls!

Ute snöar de för fullt nu. Jag sitter i sängen och försöker bli varm, ska snart dammsuga rummet.

/Madeleine
Kommentarer
Postat av: Daniel

lite dåligt med pussar eller kyssar... :O

får pussa på dig jag då! pussar massor

2010-11-21 @ 17:34:50
Postat av: Anonym

Nu ska du inta klaga Daniel! Madde hade uppdaterat sin blogg :D WIIHOO mer va sånt =)

2010-11-23 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0