05.45

Ligger och sover i min säng, vaknar av en vibration från mobilen och sen röster. Hjärnan är lite seg och jag fattar inte varifrån rösterna kommer. Tills jag inser att det står pappa på mobilen.... Hur nu mobilen svarade själv fattar jag inte men det var iaf pappa som undrade ifall jag kunde jobba. 06.20 kom han i chefens bil och hämtade mig hemma ^^
Dagen bestod till största del av att mala kött till köttfärs och med foten trycka ut köttfärsen i små plastpåsar... 1 kg per påse. Sen lägga dom i en annan maskin, vakuumpacka och svetsa ihop påsen. Sen lägga påsarna i backar. Hann göra en hel del själv. Efter 13 fick jag hjälp så då gick det snabbare.
Jobbade till 17 sen åkte pappa och jag hem. Ska jobba på torsdag också. Sen hela nästa vecka! Något slut nu, vart en snabbkoll på datorn bara. Finn ligger på skrivbordet med min arm som kudde. Sött! Nu ska jag kila ut till kaninerna, sen duscha. Efter de får vi se.
Kyss till nån ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0