En gång i tiden...

Hejsan va länge sen de va jag skrev blogg. Har haft andra prioriteringar kan man säga! Vet inte vad jag ska skriva om här ens. Har väl hänt hur mycket som helst sen sista uppdateringen.
Två små kattungar har flyttat hit, Bea och Robert som skaffat dom. Jag, Bea, Robert, Lillan och Simon drog upp till Falun efter att ha svarat på en annons dagen innan. Väl där tog dom båda kattungarna som var kvar. En sköldpaddstös som heter Pandora och en gosse som fick namnet Finneas. Hans färg är jag inte säker på, tigrerad med svart slöja och vita tecken.. Kattfärger är inte min grej. I vilket fall som helst är dom grymt söta och härliga.
Hm, kaninerna fick flytta in men flyttade ut snabbt igen till garaget. Va inte hållbart att ha alla 4 honorna inne. Ute i garaget bor dom i sin stora fina bur. Socker finns inte längre, ni vet simons/min guldhamster. Igår på eftermiddagen såg jag i ögonvrån när jag städade hur de rörde sig konstigt högt upp på gallret. Visade sig vara Socker som hade fastnat i gallret, klämt ena bakbenet så illa att det nästan var avslitet och haft av det på flera ställen. Fick rusa ner med henne och be pappa ha ihjäl henne snabbt. Fy va de kändes hemskt men hon led. Älskade lilla tös! Simon vart så sjukt ledsen.
Sen då. Jobbat ännu en dag på Erikskolan och på pappas jobb. Blir mer på pappas jobb nästa vecka. Skaffat ny mobil, en HTC wildfire blev det, den röda. LOVE!
Nej tar och avrundar inlägget nu, ska försöka skriva lite mer regelbundet! Ska se om jag kan lägga upp lite bilder på kattungarna.
Puss till några.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0