I am back!

Torsdagen bjöd på jobb som jag skrev, typ samma uppgift som tisdagen fast med stekar istället för färs. Frös nå grymt mycket och hade ont överallt. Men tog mig igenom dagen. Trivs faktiskt rätt bra nu när man lärt känna några av dom andra.
Fredagen var lugn och lika så idag. Mamma och jag gjorde pizza till mat. Men bäst av allt är att jag bokade biljetten till skåne! Så den 31/12 åker jag, evelina och en malin ner till skåne och victoria. Blir superbra! Kommer hem kl 23 den 5/1.
Nu ska jag pyssla med nått vettigt, kaninerna är fixade för idag så de behöver jag inte göra. Vill göra popcorn så ska kolla om de finns hemma.
På måndag blir de jobb i 4 dagar. Blir jobbigt värre men så värt de!
Ha de fint!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0