Magont och ommöblering

Hela dagen igår låg jag magsjuk, på kvällen kändes det mycket bättre. Nästan som vanligt. Vaknar på morgonen idag och har lika ont i magen igen.. Fan. Reser mig upp ur sängen och ramlar nästan. Huvudet snurrar och jag vill bara spy. Ner och tar en alvedon och får se världens kaos. Mamma har fått för sig att det ska möbleras om i tv-rummet...
Så då får jag lite dåligt samvete. Hon ska inte behöva göra alls själv. 4 timmar senare är de mer eller mindre klart. Jag mår ännu sämre i magen men inte lika yr. Dock fick ryggen en smäll och gör ont igen. Sitter i sängen och tar de lugnt nu, hade tänkt gå ut och gå med Tim men går inte nu. Hoppas på sol imorn igen. Nu får de räcka med text..
Bye!
Kommentarer
Postat av: Daniel

hoppas du mår bättre snart söting :D

2010-10-21 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0