Ny vecka..

Ja idag är det måndag för dom som inte vet. En hyfsat meningslös helg vart det. Städade hos kaninerna igår och fixade lite ny inredning åt dom. Satt vid datorn med råttorna på kvällen och pillade på lillans dator bland annat. Arthur va lite speedad.
Somnade tidigt typ. Sov länge och mår faktiskt bra idag. Mamma är inne i stan så bara jag och Robert hemma. Lugnt och skönt. Håller på att fixa mat just nu, tinar lax och korv. Jag vill inte ha äcklig korv så tar lax istället ^^
Påminde Robert om veterinären nyss så han ringde och bokade tid. Lördag kl 14.30 blir de chop chop på Finn ^^ Bea har vart iväg och köpt en tv på annons, 46 tum LCD... ska dom ha på rummet. Fast Robert fick betala.
Imorn ska jag jobba, pappa ringde vid 13 och frågade om jag skulle göra nått imorn men de skulle jag icke så blir jobb då. Skönt för pengar behövs just nu!
D, du vet att jag har rätt!
Kommentarer
Postat av: Daniel

vet han itne alls det och itne du heller!

2010-10-25 @ 15:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0