Lämnat min älskling.

Helgen tillbringades hos en galet underbar Daniel. Massa mys och prat, hysteriska skrattattacker och tårar blev det. Hormonerna tog över mig kan man säga. Stackars Daniel fattade väl säkert inget till en början.
Åkte hem idag, alltid lika jobbigt att åka hem men livet hemmavid kräver sitt. Djuren, familjen och jobbet. Hela helgen har jag vart sugen på massa sjuka saker, i lördags var det tomat med salt eller ost och kex. Men har man ingen bil kommer man ingenstans där ute. Så fick klara mig. Men idag när jag kom hem till Östervåla tog jag bilen och  åkte fram. Lite småsaker blev det och jag är nu nöjd för ett tag framöver.
Dags att avrunda, blev ett kort inlägg men måste fixa hos råttorna innan jag ska sova. Btw kommer förändringar att ske på bloggen snart. Får se hur de går egentligen ^^
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0