Onsdag.

Två dagar sen jag kom hem från Daniel nu. Första gången jag har vart hemma hos hans pappa och sovit kvar där. Innan har det vart i hans mammas lägenhet vi har hållt oss. Meningen var att jag skulle åka på torsdagen med bilen men snöstormen satte käppar i mina hjul kan man säga. Mamma och pappa sa ifrån helt enkelt. Så bokade buss/tågbiljett till på fredagen istället.

9.55 åkte jag med bussen in till Uppsala i värsta stormen, hann med bussen till Enköping. Sen vart det tåg till Örebro där mitt sista byte skedde, mot Sköllersta med buss. Efter att ha åkt kors och tvärs med bussen stannade den då på min hållplats där finaste Daniel stod och väntade <3 Iskall men levande :D

Handlade lite på värsta miniaffären innan vi gick hela vägen hem. 2 km i blåst och snö. Inge mysigt! Fredagen va rätt lugn, hade lite att ta igen bara ^^ Dåligt med sömn på natten, vi kunde inte samsas i sängen så vid 06.30 fick han gå ner och sova i soffan. Lördagen kom hans kusin och hämtade oss på eftermiddagen. Dålig planering av oss så hann inte ens duscha (a) Åkte till Odensbacken och hämtade en soffa kusinen hade köpt, bar in den i huset sen åkte vi hem igen. Kollade på film och så på kvällen. 

Söndagen gick vi och Daniels pappa till kusinen igen och åt våfflor. Kollade in huset och så. Rätt soft filmrum om man säger så... Hemma igen framåt kvällen. Gjorde väl inget spec resten av tiden, eller spec är allt vi gör... Somnade när vi låg och kollade på film sen på kvällen ^^ Lite trött bara.

Måndag åkte jag hem vid 15 så gjorde knappt nått, låg i sängen bara :D Fast är ju inte så bara de heller ^^ Hänt massa små roliga saker under helgen som inte bör tas upp här :P

Idag har jag städat nere i kök, hall och tv-rum och nu på eftermiddagen har Lillan och jag röjt upp i brorsornas rum. Ser mycket bättre ut nu! Snart mat sen ska jag åka fram med Simon. Han ska köpa matsäck till skolan imorn. Dom ska åka iväg på skolresa.

Puss!
Kommentarer
Postat av: Daniel

Saknar dig!

2011-02-19 @ 13:42:06 | URL: http://spontant.se/daniel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0