P-pillerknarkare.

Dagen började tidigt, upp vid 06.30. Ner och duscha, sen väcka Simon. Sminka lite lätt och vakna till innan de va dags att åka, först till skolan för att släppa av Simon. Sen vidare till vårdcentralen.
Besöket hos barnmorskan var snabbt avklarat, 15 min tog det. Pratade för och nackdelar om olika preventivmedel. Valde mellan p-stav, p-ring och p-piller men p-piller fick det bli. Om det fungerar bra fortsätter jag med de. Vet inte hur jag kommer reagera på dom, sen gäller de att jag kommer ihåg att ta varje dag. Har satt alarm på mobilen till och med ^^
P-stav kändes lagom kul när risken för ökade blödningar var rätt stor och p-ring vill jag helst inte pyssla med, känns lite obehagligt. Så hoppas piller funkar bra. Fick Trinovum utskrivet. Har ätit det en gång i tiden men minns inte om det funkade bra eller inte. Så vi får se nu då. Hon tyckte iaf att det var ett bra märke!
Så om några veckor börjar jag äta dom. Skönt att slippa vara orolig över att nått råkar hända.
Annars idag har jag städat lite på rummet och hos råttorna. Looking good! Bjuder på en bild på småkillarna :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0