Uppdateringen är dålig!

Glömt bort att skriva igen. Kollar vänners bloggar varje dag men min egna glömmer jag bort hela tiden. Blir en liten genomgång av senaste tiden då ^^

Helgen 28-30/1 va jag i Kumla hos Daniel igen. Tre bra dagar. Träffade lillebror + tjej lite snabbt på kvällen. Sen va vi till IKEA på lördagen efter att ha vart hos hans pappa. Han köpte en tv-bänk till nya tv:n. Åkte tillbaka till pappan sen med tv-bänken. Åkte hem på söndagen :(

Sen jobbade jag måndag, tisdag och onsdag. Torsdagen var jag ledig så då bestämdes det att Daniel skulle komma hit. Första gången så va lite nervöst. Åkte in och hämtade honom på stationen i Uppsala vid 15.10. Sen va vi på IKEA här med, lite större, lite bättre ;) Sen vart de coop forum och handla lite mat, granngården för salt och sen hem. Va väl hemma efter 18 nån gång. Torsdag och fredag vart lugna dagar med massa mys bara! Eller ja inte fredag kväll för Daniel fick huvudvärk och somnade tidigt. Jag fick roa mig med annat så han fick sova ifred.

Lördagen gick vi upp tidigt, skulle köra lillan till Gävle på ett möte inför gmu. Kl 10 började de och vi fick gå upp halv åtta ^^. Lagom trött då kan jag säga! Men gick bra dit, lämnade lillan 09.35. Sen åkte jag, Daniel och Simon till Valbo köpcentrum. Gick runt lite där inne, satt i sköna fotöljer och gick på IKEA där med. Kollade vad som var snyggt och så ^^ delar ungefär samma smak!

Sen åkte vi och hämtade Lillan, åkte tillbaka till Valbo och åt lite mat. Hemåt sen. Resten av lördagen va lugn. Försökte fixa biljett för gossen hem men hade ingen fungerande skrivare. Svart fungerade inte. Men när jag testade en annan färgpatron fick jag färg på fingret när jag kände på en sak. De fick inte Daniel med den svarta så efter en bra stunds klämmande så började de komma ut färg. Och sen fungerade den :D
183 kr härifrån Östervåla med buss till Uppsala, buss till Enköping, tåg till Örebro och buss till Sköllersta bör ju anses vara ett bra pris ^^

Söndagen upp sent, sen äta lite innan det vart vedtravning nere i källaren med pappa. Pappa körde in ved och vi la upp de. 1 timme sen va de klart. Efter maten vart det ommöblering av rummet. Lillan flyttade in i sitt gamla rum igen så nu är de stort och rymligt här inne!

Imorse sov Daniel lääänge fast han inte skulle de.. Jäkla gubbe! Ner och äta frukost, upp igen och fixa lite :D Sen vid 13.55 åkte han hem :( Hatar det för vet att de kan dröja till nästa gång. Känns så konstigt att återgå till cam och sms igen som de va innan vi träffades. Men de är priset man får betala! Längtar till framtiden.

Matlagning just nu, kyckling, ris och b-sås. Gott!

<3 Daniel
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0