Dagen jag mötte kärleken.

Har haft bloggen uppe flera gånger under veckan men inte hittat orden kan man säga. Men nu måste jag skriva innan jag glömmer bort det helt.

Kom ju hem från skåne den 5:e. Torsdagen var lugn, gjorde nog inget alls. På kvällen pratade jag och Daniel lite om att jag skulle komma till honom. Helst dagen efter. Jag tvekade, dåligt med tid och massa nervös. Men ställde klockan på 9 på fredagen, gick upp och fixade med tvätten och packade. Vid 16 eller nått sånt hoppade jag in i bilen och åkte! Mot Kumla och en vad jag hoppades på bra helg.

I Västerås stannade jag och startade gps:en, visste inte alls hur man åkte till Kumla. Avfart 108 skulle jag svänga vid. Avfarterna räknade långsamt ner och jag vart bara mer och mer nervös. Sen kom den där i mörkret efter 3 timmar körning, 108 mot Kumla. Efter en massa rondeller återstod bara en rondell och där mobilen sa att jag skulle svänga tyckte inte jag de passade så tog en annan väg. Stannade på ett torg och startade om gps:en. 700 m bort va rätt gata. Smsade Daniel och sa de så han gick ut och ställde sig vid vägen.

Svängde upp på rätt gata och får se honom stå en bit ner, hjärtat bråkade massor! Var så nervös och det märktes rätt tydligt ^^ Efter en första kram vart det bara värre, visste inte var jag skulle kolla. En snabb puss sen parkerade jag bilen i ett garage. Därifrån gick vi, hand i hand upp till lägenheten. Första stunden va lite stel och konstig men det gav med sig. Första kvällen gjorde vi inte mycket mer än pratade och gosade.

Var lite konstigt att gå och lägga sig med nån man har pratat med så många månader! Dåligt med sömn den natten, hade inte tid med sånt. På morgonen när man vaknade vart det lite av en chock, allt kändes som en underbar dröm men där va han! På riktigt.

Resten av helgen var lugn typ. Kollade på film, pratade, gosade och bara tillbringade tiden tillsammans. Var och handlade en snabbis på lördagen. Gick ut på facebook på kvällen att vi nu var ihop! Kom sig rätt naturligt.
Men överlag en riktigt bra helg! Skulle åkt hem på söndagen men kunde inte åka utan stannade en dag till. Inte för att det var lättare att åka då men var tvungen.... Var hemma vid 21 igen.

Så de va lite lätt förklarat vad jag hade för mig! Bilderna vart ruskigt kassa så dom får gömma sig på datorn.
Kommentarer
Postat av: Vic

Ååh gulligt skrivet! :D

glad för din skull :) <3

2011-01-13 @ 23:53:42 | URL: http://vodkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0