Jag älskar dig!

För första gången i mitt liv har jag sagt det till nån annan än mamma och det känns bra! För första gången i mitt liv har jag fått höra det från nån annan än mamma. Känns minst lika bra fast lite konstigt.

Jobbade onsdag och torsdag, gick fint! Sen på fredagen åkte jag till min fina i Kumla. Inte lika nervöst den här gången men ändå lite. Vart prat, flum och massa mys hela helgen! Tråkigt att behöva åka hem på söndagen men måste ju. Nu kommer det dröja många veckor innan vi kan träffas igen :(

Imorn ska jag till Akkis, göra nån lysning av ögonbotten. Lika kul varje gång. På onsdag fyller pappa 50 år. Gammal gubbe snart ju! Sen på fredag kommer vi fira honom lite. Ska bara komma på vad man ska köpa åt människan!

Dags att gå ner nu!

<3 Daniel
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0