Golden shower

Idag hände det en lite rolig sak. Jesper låg naken på golvet och luftade sig lite. Sanningen är att vi är ganska dåliga på att låta honom lufta sig men åh andra sidan har han aldrig vart röd eller så. Förutom nu dem senaste dagarna, ser lite rött ut så Daniel tänkte han skulle lufta sig en stund på en handduk.
 
Han kissade ganska omgående men gör ju inte så mycket på handduken. Tog upp honom strax därefter. Då kaskadspyr han rakt på mig, nattlinne, arm och ben blir kladdigt :( Ropar på Daniel för hade ingen handduk. Känner då hur det blir blött igen och ser hur han kissar som en tok ^^ Strålen sprutade åt alla håll och kanter, jag, soffan och mattan får oss en fin dusch...
 
Annars har jag/vi börjat med julklapparna, bara en person kvar i min familj, alla kvar i Daniels. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0