2 veckor + 1 dag

Igår blev Jesper 2 veckor. Livet kretsar kring honom, det går ju inte att undgå men helt underbart för det mesta. Senaste två dagarna har han börjat med nya vanor. Vara vaken i timme efter timme, sova lite, gnälla, äta, sova lite, vara vaken. Ja så där håller det på och som om inte det räcker så vill han inte ligga själv utan vi får bära på honom. Lyckades precis lägga honom på soffan sovande och där har han legat i 10 min nu. Har haft honom klistrad på mig sen igårkväll så ganska befriande att bli av med honom en liten stund!
 
Äta lite nu sen får vi se vad jag hinner, dusch vore ju skönt ^^
 
Kommentarer
Postat av: Camilia ...

oh så söt. blir bebissjuk =)

Svar: Tack! Ja visst blir man, nästan så jag vill ha en till nu ;)
Madeleine Johansson

2012-10-09 @ 15:30:39 | URL: http://camilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0