Äntligen fredag?

Lär väl knappast göra nån skillnad att säga att det äntligen är helg när man går hemma hela veckor va? Alla dagar är helgdagar, får se hur de ska gå att få in lite rutiner i "vardagen" igen. Risken finns ju att man sover länge och bara strosar omkring och dagdrömmer, inte bra.

Idag skulle vi gå upp tidigt men snoozade av nån anledning 1½ timme. Åkte iaf iväg ganska så snabbt sen till DHL och hämtade ut vårt nya spegelskåp. Ord pris 3895 kr, vi betalade 1195 kr. Dubbla spegeldörrar, inbyggd belysning och eluttag inuti. LOVELY! Sen åkte vi och handlade lite mat innan vi hamnade på Chili. Kollade ut en soffa för den nätta summan av 10 000. Får se sen i sommar...

Körde Daniel till jobbet, sista dagen för den här veckan, 5 dagar ledig nu. Blir bra om bebis kan komma typ imorn? ;) Hem och sy klart gardinerna så nu är dom uppsatta. Sen passade jag på att byta klädsel på köksstolarna, vitt är inte superbra med smutsiga kattassar. Nu är dom röda istället. Sen påbörjade jag saftkokning, åt mat och gjorde klart saften. Vart nästan 3 L rabarbersaft som konstigt nog smakade bra. Just nu står en rabarberkaka i ugnen, ska snart kila ner och ta ut den. Sen blir det en vanlig sockerkaka tror jag.

Får passa på att fixa och dona medan jag orkar, känns i ryggen varje dag nu. Öm och trött. Svårt att äta och flåsig. Sömnen blir störd av bökandet från den lilla, känner mig blåslagen från insidan. Bökigt att ligga på mage, ont att ligga på rygg. Men imorgon är det bara 5 veckor kvar. Sjukt lite <3 Längtar nå sjukt nu, vill se vad det är för liten varelse vi råkade få till :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0